Tuesday 24 November 2009

Let's Do It Romania!

Cu ceva timp in urma am vazut un videoclip in care o micuta tara din Europa a decis sa isi curete mizeriile din ograda, mai exact peste 10.000 de tone de gunoi..si nu asa oricum, ci intr'o singura zi! Partea frumoasa e ca le'a mers schema..e vorba despre Estonia...imediat m'am gandit de ce nu am face si noi la fel, stiind in acelasi timp ca mai erau si altii care rezonau cu gandul asta dupa vizionarea filmuletului in cauza..am avut si o mica conferinta pe mess cu lumea sa vad ceva reactii si m'a bucurat sa descopar multi activisti "green" in lista mea...intre timp mi'am reluat surfingul de zi cu zi p'ale vietii valuri valurite, asezand ideea estonienilor pe o cuta neteda pentru cand va fi momentul ei...si iacata ca ieri o primesc in varianta ei romaneasca aproape concreta:

http://www.letsdoitromania.ro/

..aproape concreta pentru ca mai are nevoie de ceva sa devina realitate: de NOI! de tine, de mine si de toti cei care inca mai au respect pentru planeta asta care ne sustine si ne hraneste, de cei care inca mai pot dovedi ca nu suntem doar paraziti care consuma si distrug, ci fiinte care vor sa construiasca o lectie de respect si bun simt!!

..si stiu ca sunt multi romani care pot da dovada de mult respect, bun simt si dornici sa construiasca alte valori in societatea noastra...TU esti printre ei?


No comments:

Post a Comment